بلاگ

بهترین مدل مبل راحتی

5/5 - (1 امتیاز)

تنوع سلیقه و ذائقه در چینش دکوراسیون، مشتریان را به سمت مدل های متنوعی از مبلمان های عرضه شده در بازار سوق می دهد.

در بین انواع مختلف مبلمان، نوع راحتی با ظاهر تمام پارچه اش، طرفداران بسیار زیادی دارد. این مدل مبل در انواع مختلفی تولید می شود و برای اینکه بدانید بهترین مدل مبل راحتی چه ویژگی هایی دارد، این متن در دسترس شماست.

انواع مدل مبل راحتی

پیش از پرداختن به اینکه بهترین مدل مبل راحتی چیست، نگاهی بیندازیم به انواع مدل مبل های راحتی موجود در بازار. این نکته را هم باید در همین آغاز اشاره کنیم که بیشتر مبل های راحتی از نوع پارچه، با پایه های کوتاه هستند.

انواع مختلف مدل مبل راحتی با نام های ال، کاناپه ای، تختخواب شو، چتر، شزلون ولاوست تولید می شود. وجه تفاوت این مدل ها در حجم آن ها، راحتی و نوع کاربری محیطی آن ها است.

بهترین مدل مبل راحتی

بهترین مدل مبل راحتی برای آپارتمان

عموم آپارتمان ها امروزه در متراژ کوچک ساخته می شوند. در این آپارتمان ها نمی توان مبل های سلطنتی و بزرگ چید، پس بهترین مدل مبل راحتی برای این ساختمان ها نوع ال است که برای این ساختمان ها می شود پیشنهاد داد.

این مبلمان با امکان قرارگیری در کنج دیوار، ضمن فراهم کردن فضایی بهینه، دسترسی به قسمت های مختلف منزل را باز می گذارد و امکان بهره برداری از سایر فضاها را برای چینش دیگر لوازم خانه فراهم می کند.

بیشتر بدانید: مبل استیل بخرم یا مبل راحتی؟ کدام برای منزل من بهتر است؟

مبلمان های کاناپه ای

اگر مجرد هستید یا خانواده تان کوچک است و البته عادت دارید راحت روی مبل بنشینید و تلویزیون تماشا کنید، قطعا بهترین مدل مبل راحتی برای شما کاناپه است.

کاناپه در واقع مبلمانی است که به طور ویژه برای اتاق نشیمن و استراحت افراد طراحی شده است. از آنجایی که کلیه قسمت های کاناپه با پارچه پوشانده می شود، در مواقع دراز کشیدن احساس راحتی را فراهم می آورد. کاناپه ها اغلب در سایز سه نفره طراحی می‌شوند اما برای منازل کوچک مدل های دو نفره نیز وجود دارد.

مبل های تخت خواب شو، شاید بهترین گزینه!

بی شک بهترین مدل مبل راحتی برای یک فلت یا خانه بدون اتاق خواب، مبل های تخت خواب شو هستند. این مبلمان راحتی تمام پارچه ای، به صورت کاناپه ای یا حتی تک صندلی عرضه میشود.

مدل های تک نفره مبل راحتی تختخواب شو قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب در اتاق مهمان را نیز دارد.

 

بهترین مدل مبل راحتی

بهترین مبل راحتی برای فضای اداری

تا صحبت از فضای اداری به میان می آید احتمالا صندلی های بیش از حد مصنوعی را به یاد می آورید اما در این بین مبلمان های زیبا و شیک نیز برای فضای اداری وجود دارد.

بی شک بهترین مدل مبل راحتی برای ادارات را می توان در نوع چستر پیدا کرد. این مبل که در دسته راحتی ها جای می گیرد، در دو نوع پارچه ای و چرمی به بازار عرضه شده است. نوع چرمی اش برای مکان های اداری خوب است و نوع پارچه ای اش هم برای سالن های پذیرایی مناسب به نظر می رسد.

بیشتر بدانید: معرفی انواع کاناپه برای کافی شاپ

مبلمان راحتی اسپرت

از مزیت های مبلمان راحتی است که هم می تواند به شکل مبل استیل و سلطنتی تولید شود و هم به صورت اسپرت. اگر اهل استفاده از مبلمان برای اتاق خواب خودتان هستید، بهترین مدل مبل راحتی اسپرت یعنی لاوست را به شما پیشنهاد می دهیم.

این مبلمان تکی با عرض زیاد خود امکان نشستن راحت را برای شما فراهم می آورد. علاوه بر این مبل شلزون هم در دسته اسپرت جای می گیرد با این تفاوت که از حیث شکل و شمایل لوکسش برای اتاق نشیمن هم استفاده می شود. شزلون در واقع ترکیبی از یک تک صندلی و نیمکت راحتی است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه سفارش و همچنین اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *