بلاگ

معرفی میز و صندلی تاشو عاج

معرفی میز و صندلی تاشو عاج
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی میز و صندلی تاشو عاج برای آن دسته از افرادی که در منازل نقلی و کوچک ساکن هستند بسیار حائز اهمیت است. شاید شما نیز همانند دیگران فکر کنید که استفاده از میز و صندلی چوبی تنها در خانه های با متراژ بالا و بزرگ امکان پذیر است و برای خانه هایی که کوچک هستند قابل استفاده نمی باشد.

ولی باید به شما این نوید را بدهیم که حتی افرادی که دارای منازل خیلی کوچک هستند نیز می توانند از وجود میز و صندلی برای صرف غذا لذت ببرند. البته باید توجه کنید که شما نمی توانید یک میز غذاخوری بزرگ داشته باشید، بلکه بر حسب نیاز خود می توانید از میز و صندلی های تاشو استفاده کنید.

در این مقاله از سایت گروه تولیدی عاج قصد داریم شما را با یکی از تولیدات این گروه که شامل میز و صندلی تاشو است آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: میز ناهارخوری تاشو آری یا خیر؟

میز و صندلی تاشو عاج دارای یک میز تاشو است که صفحه میز به راحتی از دو طرف باز و بسته می شود و همچنین می توان صندلی ها را بعد از جمع کردن در زیر میز قرار داد.

معرفی میز و صندلی تاشو عاج

میز و صندلی تاشو عاج

 

محل قرارگیری میز غذاخوری در دکوراسیون خانه فضایی است که در آن دورهمی های خانوادگی، میهمانی ها و یا حتی صرف غذا توسط اعضای خانواده صورت می گیرد که جدا از زندگی اجتماعی و سبک دکوراسیون باید محیطی لذت بخش برای صرف غذا بشمار رود.

بهترین فضا برای جای دادن میز غذاخوری در آپارتمان ها و منازل کوچک و با متراژ کم، محلی نزدیک به آشپزخانه می باشد، چرا که به لحاظ کاربردی رابطه ی نزدیکی با آشپزخانه دارد. اما در مقابل بهتر است که میز غذاخوری را در مسیرهای پر رفت و آمد منزل قرار ندهید و همچنین فضای کافی برای کشیدن صندلی ها و عبور از پشت آن ها در نظر بگیرید.

در صورت استفاده از میز و صندلی تاشو عاج شما با هیچ کدام از این مشکلات مواجه نخواهید شد، چرا که با قابلیت تاشو بودن میز و صندلی ها، فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و حتی زمانی که باز است به علت داشتن ابعاد مناسب فضای زیادی را اشغال نمی کند.

در واقع برای افرادی که از کوچک بودن منزل خود گلایه دارند، انتخاب میز و صندلی تاشو عاج می تواند یک تجربه لذت بخش برای آن ها باشد. این نوع میز و صندلی دارای یک میز تاشو است که صفحه میز به راحتی از دو طرف باز و بسته می شود و همچنین می توان صندلی ها را بعد از جمع کردن در زیر میز قرار داد.

از مهمترین فاکتورهای این محصول می توان به زیبایی و کم جا بودن این محصول اشاره کرد. از آنجایی که در ساخت میز و صندلی تاشو عاج از چوب روس استفاده شده است، سبب شده که این محصول از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد و در برابر عوامل محیطی دیرتر واکنش نشان می دهد.

ست میز و صندلی تاشو عاج برای استفاده و کاربرد یک خانواده ی چهار نفری بسیار ایده آل است. از مزایای این محصول می توان به دقت و توجه در طراحی و ساخت، نشیمن مناسب، داشتن جای پا در کنار صندلی ها اشاره کرد.

ویژگی های میز و صندلی تاشو عاج

ویژگی های میز و صندلی تاشو عاج

1) دارای صفحه است.
2) جنس صفحه از چوب است.
3) دارای ابعاد 76×100×120 می باشد.
4) 4 نفره است.
5) میز به شکل مستطیل است.
6) جنس پایه های میز از چوب است.
7) در ساخت آن چوب روس استفاده شده است.
8) تمام چوب است.
9) میز قابلیت تا شدن از دو طرف جهت حمل آسان و اشغال فضای کمتر را دارد.

خرید

خرید میز و صندلی تاشو عاج

تولید کنندگان میز و صندلی چوبی، برای ساخت آن بیشتر چوب های سفت و محکم را به کار می برند. مهم ترین ویژگی که یک میز و صندلی چوبی باید داشته باشد این است که از اتصالات محکمی برخوردار باشد. در واقع هر چه اتصالات این میز و صندلی ها محکم تر انجام شود، عمر آن ها نیز طولانی تر می شود.

به هنگام خرید میز و صندلی تاشو چوبی فاکتورهای مهمی از جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت میز و صندلی را در نظر داشته باشید.

یکی از معتبرترین گروه های تولیدی میز و صندلی تاشو، گروه تولیدی عاج است که در واقع تولید کننده انواع میز و صندلی چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات تولید شده در این گروه با بهترین و بالاترین کیفیت و متریال عرضه خواهد شد.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن است.

بیشتر بدانید: میز ناهار خوری کم جا

یکی از معتبرترین گروه های تولیدی میز و صندلی تاشو، گروه تولیدی عاج است که در واقع تولید کننده انواع میز و صندلی چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید میز و صندلی تاشو عاج را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *