مقالات میز و صندلی چوبی رستوران

انتخاب رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی

رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی
3/5 - (1 امتیاز)

انتخاب رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی برای یک رستوران دار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی دکوراسیون یک رستوران به عوامل مختلفی بستگی دارد، که یکی از این عامل ها خرید میز و صندلی رستورانی است.

اما خرید یک سری میز و صندلی به تنهایی کافی نیست و چیزی که بعد از ظاهر زیبا و ایجاد حس آرامش و راحتی مهم است، انتخاب رنگ مناسب برای میز و صندلی رستورانی است.

ما در این جا قصد داریم شما را رنگ مناسب برای این انتخاب آشنا کنیم.

 

 بیشتر بدانید: 5 نکته مهم در انتخاب خرید میز و صندلی رستورانی

 

استفاده از رنگ آبی در میز و صندلی رستورانی سبب کاهش اشتها و در مقابل استفاده از رنگ قرمز و زرد باعث افزایش اشتها  در افراد می شود.

 

رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی: رنگ آبی

 رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی

 

بسیاری از رستوران ها در طراحی دکوراسیون فضای داخلی رستوران رنگ آبی را بکار نمی برند. زیرا رنگ آبی باعث کم شدن اشتها می شود و حتی می تواند اشتها را کور کند. و این مسئله برای مشتری که برای سرو غذا به رستوران آماده است، خوشایند نیست. 

اما اگر تمایل دارید در طراحی دکوراسیون رستوران خود از میز و صندلی آبی استفاده کنید این رنگ را نباید به تنهایی بکار برید، بلکه باید از رنگ های ترکیبی و مکمل آن برای از بین بردن اثر بی اشتهایی این رنگ استفاده کنید.

برعکس اگر در انتخاب میز و صندلی رستورانی رنگ آبی را به درستی بکار ببرید، می تواند فضای بسیار زیبا و شیکی برای رستوران شما به ارمغان آورد.

  

رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی: رنگ زرد و قرمز

 رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی

بسیاری از رستوران ها در انتخاب میز و صندلی از رنگ زرد و قرمز استفاده می کنند، این مسئله بدان علت است که این دو رنگ سبب افزایش اشتها در افراد می شود. بسیاری از صاحبان رستوران ها و فست فود ها از این نکته برای جذب مشتری بیشتر بهره می برند.

البته این مسئله به این معنا نمی باشد که همه ی صندلی های رستوران به رنگ قرمز و یا زرد باشند. بلکه بسته به نوع و سبک رستوران استفاده از این رنگ ها می تواند مفید واقع شود. وگرنه نباید در استفاده از این رنگ ها زیاده روی کند. 

 

اگرجه درمورد میز و صندلی های فلزی می توان از رنگ های یکپارچه قرمز و زرد و نارنجی استفاده کرد اما استفاده از میز و صندلی های چوبی مزیت های بیشتری را در بر دارند.

 

رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی: رنگ سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای

 رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی

 

این رنگ ها با توجه به نحوه ی استفاده از آن ها خنثی هستند. رنگ سفید، سیاه، قهوه ای و خاکستری در بیشتر رستوران ها یا به عنوان رنگ پس زمینه استفاده می شوند یا به عنوان رنگ میز و صندلی. دلیل بهره بردن از این رنگ ها به این دلیل است که پس زمینه ای خنثی ایجاد می کنند که باعث می شود طراحی دکوراسیون رستوران از انعطاف پذیری بالائی برخوردار باشد. در واقع زمینه ی خنثی این امکان را برای شما فراهم می کند تا از هر رنگی در مبلمان رستوران استفاده کنید.

میز و صندلی چوبی قهوه ای یا سیاه می تواند احساس گرما و صمیمیت فوق العاده ای در فضای رستوران شما ایجاد می کند. 

همچنین هنگام استفاده از رنگ های دیگر، صندلی های سیاه و سفید براق نمای خاصی را در رستوران بوجود می آورند.

 

بیشتر بدانید: ابعاد استاندارد میز و صندلی رستوران

 

نتیجه گیری

انتخاب رنگ مناسب میز و صندلی رستورانی یکی از مهمترین تصمیمات در خرید مبلمان رستوران است. بطور کلی رنگ های سرد اگرچه باعث ایحاد احساس آرامش در افراد می شود اما برای رستوران ها که محل سرو غذا هستند مناسب نیست زیرا باعث کاهش اشتها می شود.

برای چنین مکان هایی بهتر است تا از رنگ های طیف گرم استفاده شود. رنگ میز و صندلی تا حذودی زیادی به جنس متریال کاربردی برای ساخت نیز باز می گردد. اگرجه درمورد میز و صندلی های فلزی می توان از رنگ های یکپارچه قرمز و زرد و نارنجی استفاده کرد اما استفاده از میز و صندلی های چوبی مزیت های بیشتری را در بر دارند.

میز و صندلی تمام چوب یک دکوراسیون شیک و طبیعی با سبک کلاسیک و منحصربفرد را برای محیط شما فراهم می کند. از طرفی دیگر چوب به دلیل بافت زیبا و رنگ گرمی که دارد بطور همزمان هم احساس آرامش و هم حس برانگیختگی اشتها را در افراد ایجاد می کند.

گروه تولیدی عاج تولید کننده ی انواع میز و صندلی چوبی، میز ناهار خوری چوبی، سرویس خواب چوبی، مبلمان راحتی و همچنین تولید کننده ی انواع میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و هتل ها می باشد. چنانچه تمایل به تهیه میز و صندلی چوبی را دارید می توانید با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *