بلاگ

قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه

5/5 - (1 امتیاز)

خرید میز ناهارخوری و محل خرید آن یکی از دغدغۀ افراد است. یکی از مکان های عرضه میز ناهارخوری در چهاردانگه تهران است؛ اما قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه چقدر است و چه تفاوتی با سایر مکان ها عرضۀ این محصول در تهران دارد؟

برای برآورد قیمت میز ناهار خوری چوبی باید عواملی نظیر چوب، اندازه، تعداد صندلی و همچنین مدل میز ناهارخوری را در نظر داشته باشید. در ادامه بیشتر به قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه پرداخته ایم و می بینیم که خرید این محصول از کجا بهتر است؟

انواع میز ناهار خوری چیست؟

مهمترین فاکتور برای قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه و هر مکان دیگر، نوع میز ناهار خوری است. میزهای ناهار خوری در مدل های زیر می توانند تولید و عرضه شوند:

  • میز ناهارخوری با طراحی ساده: میزهای چوبی با طراحی ساده و خطوط شیب‌دار معمولاً به سبک مینیمالیستی هستند؛ این مدل‌ها اغلب از چوب های با کیفیت بالا تهیه می‌شوند.
  • میز ناهارخوری با طراحی هندسی: طرح های هندسی، مانند میزهای با شکل‌های چهارگوش یا مستطیلی با زوایای خاص، می‌توانند به اتاق یا فضای ناهارخوری شما جلوه خاصی بدهند.
  • میز ناهار خوری کلاسیک: در ساخت میز ناهارخوری کلاسیک از المان های سنتی بیشتر استفاده می شود. این میزها عموما به صورت مربع، مستطیل یا دایره ساخته می شوند و پایه آن ها معمولاً دارای طراحی خاصی است. قیمت میز ناهار خوری در چاردانگه اگر از نوع کلاسیک باشد، گران‌تر خواهد بود.
  • میز ناهارخوری با استفاده از چوب مصنوعی: برخی از مدل‌های میز ناهارخوری از چوب مصنوعی و MDF ساخته می‌شوند که ظاهری چوبی دارند اما مزایایی همچون مقاومت به رطوبت و خراشیدگی را نیز دارند.
  • میز ناهار خوری تاشو: این مدل از میز ها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند به خصوص اگر شما در خانه خود کنج بدون استفاده‌ای دارید، می توانید از این میزها استفاده کنید.

به جای جستجوی قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه می توانید خرید میز ناهارخوری چوبی از کارخانه را مدنظر قرار دهید که قیمت مناسب تری نیز دارد

بیشتر بدانید: معرفی میز تحریر و میز کار چوبی عاج

انواع میز ناهار خوری چیست؟

قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه بر اساس نوع چوب

چوب اصلی ترین متریال در تولید میز ناهارخوری به شمار می رود و نوع آن تأثیری مستقیم بر قیمت میز ناهار خوری خواهد گذاشت.

برای ساخت میز ناهار خوری با چوب روسی از انواع مختلف چوب های وارداتی روسی از جمله نراد، راش، کاج، بلوط، نوئل و … استفاده می شود. این چوب ها اغلب به رنگ سفید و کرم مایل به قهوه‌ای یا قرمز هستند.

چوب‌های روسی از گونه‌های مختلف درختان نرم یا سخت گرفته می‌شوند در فواصلی از سال که در روسیه هوا مناسب است برش خورده و سپس به صورت الوار، گرده و همچنین بندیل به کشورهای دیگر صادر می ‌شوند. طبیعتاً نوع چوب بر قیمت میز ناهار خوری در چاردانگه اثرگذار است و این میزها گران‌تر خواهند بود.

نوع چوب علاوه بر تاثیر بر قیمت می تواند کیفیت محصول را هم دستخوش تغییر کند و انتخاب چوب ارزان قیمت و بی کیفیت می تواند میز ناهار خوری را در برابر عوامل محیطی همچون رطوبت آسیب پذیر کند.

در چهاردانگه میز ناهار خوری چوبی بخریم یا ام دی اف؟

در چهاردانگه میز ناهار خوری چوبی بخریم یا ام دی اف؟

در کنار قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه احتمالاً این سؤال برایتان پیش آمده که میز چوبی بخریم یا ام دی اف؟ ام دی اف اگرچه نسبت به رطوبت مقاومت دارد اما از نظر استحکام، برتری با مصنوعات چوبی است. بنابراین درموقعیت هایی که میز بار زیادی را تحمل می کند نباید از ام دی اف استفاده شود.

این نکته را هم در نظر بگیرید که صفحات ام دی اف در نگهداری اتصالات مقاومت کمتری نسبت به چوب طبیعی دارند، بنابراین اگر می خواهید میز را دائماً یا در بازه زمانی کوتاه مدت به طور مکرر جا به جا کنید، ام دی اف گزینه خوبی نیست.

خرید میز ناهارخوری از چهاردانگه بهتر است یا کارخانه؟

همچون خرید هر کالای چوبی دیگری، خرید میز ناهار خوری نیز ممکن است شما را در برابر این سؤال قرار بدهد که خرید میز از تولید کننده بهتر است یا کارخانه؟ طبیعتاً قیمت میز ناهار خوری در کارخانه از قیمت میز ناهار خوری در چهاردانگه کمتر است.

آنچه باعث می شود بیشتر افراد به سمت خرید میز ناهار خوری از مغازه رو بیاورند، نبود راه ارتباطی با کارخانه است. در عاج صندلی این مشکل به واسطۀ سایتی که در آن قرار دارید بر طرف شده است. شما می توانید با مروری بر میزهای چوبی تولید عاج صندلی یا تماس با شماره های موجود بر روی وبسایت محصول خود خریداری کنید.

بیشتر بدانید: مدل صندلی ناهار خوری چوبی

خرید میز ناهارخوری از چهاردانگه بهتر است یا کارخانه؟

نکته پایانی

در این مطلب به قیمت میز ناهار خوری چوبی در چهاردانگه پرداخته شد. با خرید مستقیم میز ناهار خوری از کارخانه ضمن کاهش قیمت، امکان سفارشی سازی محصول را خواهید داشت.

شما می توانید برای خرید انواع محصولات چوبی به فروشگاه عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *