بلاگ

میز تلویزیون چه رنگی بخرم

Rate this post

در طراحی داخلی خانه‌ها، اکثر مردم از وسایلی با رنگ یکسان استفاده می‌کنند؛ میز تلویزیون یکی از مهم‌ترین وسایل خانه است که چشم‌ها را به خود می‌کشد از این رو رنگ میز تلویزیون اهمیت بالایی دارد و خیلی ها می پرسند که میز تلویزیون چه رنگی بخرم بهتر است؟ در ادامه سعی کرده ایم راهنمایی برای این سوال شما ارائه بدهیم.

استفاده از رنگ های متضاد برای انتخاب میز تلویزیون

از آنجایی که افراد بیشترین زمان را صرف تماشای تلویزیون می‌کنند، بنابراین سرال مهمی است که میز تلویزیون چه رنگی بخرم؟ در اینباره باید گفت که انتخاب یک رنگ مخالف برای میز تلویزیون می‌تواند تنوعی زیبایی شناختی ایجاد کند.

بر اساس این نظر، اگر دکوراسیون شما روشن بوده، پس میز تلویزیون قهوه‌ای مناسب است و اگر دکوراسیون شما تیره باشد میز تلویزیون سفید خوب است. شما همچنین می‌توانید از میز تلویزیون‌های دو رنگ استفاده کنید. میز تلویزیونی که دو رنگ قهوه‌ای و سفید دارد هم زیبا به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید: قیمت کتابخانه تمام چوبی اداری 

تناسب رنگ میز تلویزیون و دیوار

تناسب رنگ میز تلویزیون و دیوار

یکی دیگر از پاسخ هایی که می توان به سؤال میز تلویزیون چه رنگی بخرم داد، این است که رنگ میز تلویزیون می تواند با رنگ دیوار شما تناسب و همخوانی داشته باشد.

به عنوان مثال برای انتخاب میز تلویزیون سفید یا قهوه‌ای باید به رنگ دکوراسیون و چیدمان اتاق توجه کنید. همچنین رنگ دیواری که میز تلویزیون روبروی آن قرار می‌گیرد مهم است. میز تلویزیون قهوه‌ای با دیوار روشن و میز تلویزیون سفید با دیوار تیره هماهنگی بیشتری دارند و فضای اتاق را زیباتر می‌کنند.

برای هماهنگی با مبلمان میز تلویزیون چه رنگی بخرم؟

مبلمان در دکوراسیون خانه نقش مهمی دارند و بر اساس یک نظر، رنگ میز تلویزیون باید با آن‌ها هماهنگ باشند. علاوه بر فرش، میزهای جلو مبلی یا میز عسلی نیز می توانند بر انتخاب نگ میز تلویزیون تاثیرگذار باشند.

با استفاده از میزهای جلو مبلی می‌توانید رنگ‌های تیره، روشن و خنثی را در دکوراسیون خانه ترکیب کنید و زیبایی خاصی به اتاق ببخشید. با ایجاد یک ست رنگی بین مبلمان و میز تلویزیون، می‌توانید از سبک‌های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک و معاصر استفاده کنید.

ایجاد هماهنگی بین میز ناهارخوری و رنگ میز تلویزیون

میز ناهارخوری یکی از عناصر مهم دکوراسیون اتاق نشیمن یا پذیرایی است. به همین دلیل، هماهنگ کردن رنگ آن با رنگ میز تلویزیون نیز یک انتخاب متداول و راحت است. این ایده، زیبایی میز تلویزیون و میز ناهارخوری را بیشتر نشان می‌دهد و ترکیب رنگی منحصر به فردی ایجاد می‌کند.

اگر میز ناهارخوری سفید داشته باشید، میز تلویزیون سفید نیز یک گزینه‌ی عالی است. البته در استفاده از این ایده مراقب باشید که رنگ سفید با بقیه‌ی اجزای دکوراسیون نیز همخوانی داشته باشد.

رنگ میز تلویزیون را به چه چیزهایی ست کنیم بهتر است؟

اگر هنوز با این سؤال مواجهید که میز تلویزیون چه رنگی بخرم، باید گفت که رنگ میز تلویزیون باید با دیوار، متریال و سبک دکوراسیون هماهنگ باشد.

همچنین باید با وسایل و عناصر نزدیک به میز تلویزیون مانند مبلمان و میز جلو مبلی ست شود. در مرحله‌ی بعد، باید به همخوانی آن با اکسسوری کوچکتر و دورتر مثل پرده‌ها، قالیجه، قاب و… اهمیت داد. در برخی از خانه‌ها که فضای کمی دارند، مبلمان با سبک سلطنتی یا کلاسیک در اتاق پذیرایی قرار می‌گیرند.

در این صورت، باید از یک میز تلویزیون با همان سبک استفاده کرد. برای میز‌های با سبک سلطنتی یا کلاسیک، توصیه می‌شود که از رنگ‌های خنثی مخصوصا رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و نسکافه‌ای برای حفظ جذابیت و تاریخی بودن محیط استفاده کنید.

جنس میز تلویزیون و رنگ آن

جنس میز تلویزیون و رنگ آن

برای میز تلویزیون کلاسیک با متریال چوب یا MDF، رنگ‌های خنثی مانند طوسی، سفید، مشکی و عمدتا تناژ‌های کرمی مناسب هستند. برای میز تلویزیون سلطنتی چوبی، باید از رنگ‌های قهوه‌ای تیره و روشن و رنگ‌های براق طلایی، نقره‌ای و بژ برای منبت‌کاری‌ها استفاده کرد. برای میز تلویزیون مینیمال و مدرن، رنگ‌های فانتزی و جیغ بهترین گزینه‌ها هستند.

بیشتر بدانید: اندازه و ابعاد تخت خواب دو نفره چوبی

نکته پایانی

در این مطلب به این سوال پرداختیم که میز تلویزیون چه رنگی بخریم؛ انتخاب رنگ تلویزیون می تواند تابعی از رنگ سایر اجزای خانه باشد ولی در نهایت سلیقه شما در انتخاب آن غالب است.

شما می توانید برای خرید بهترین میزها با متنوع ترین رنگ به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران مشتریان محترم ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *