بلاگ

انتخاب بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک

5/5 - (1 امتیاز)

فرقی نمی کند اتاق شما بزرگ یا کوچک باشد؛ انتخاب میز تحریر بسیار مهم است و البته امروزه که خانه های بسیار کوچک هستند، انتخاب بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

اهمیت میز تحریر نه تنها برای زیبایی اتاق برای بهره‌وری بیشتر کاری شما و سلامت جسمی شماست به ویژه برای کمر و چشم است. در ادامه بیشتر به انتخاب بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک پرداخته ایم.

بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک از لحاظ اندازه

شاید بپرسید مناسب ترین اندازۀ یک میز برای اتاقی کوچک چقدر است؟ عرض یک میز استاندارد دو کشو حدود یک متر است و چنانچه اتاق شما کوچک است میز یک کشو بسیار مناسب خواهد بود. اگر فکر می کنید صفحه میز برای شما کافی نیست، به ویژه اگر لپ تاپ دارید، از یک پایه لپ تاپ بهره بگیرید تا فضایی نیز برای کیبورد یا کتاب داشته باشید.

از لحاظ ارتفاع نیز میانگین اندازۀ یک میز تحریر خانگی در حدود ۷۳ تا ۷۶ سانتی‌متر است. البته برخی از میزها از پایۀ تنظیم شونده برخوردار هستند و در صورت نیاز می توان اندازۀ آن ها را کم و زیاد کرد.

بیشتر بدانید: خرید صندلی چوبی برای میز تحریر

بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک از لحاظ اندازه

بهترین جنس میز تحریر

یکی دیگر از نکاتی که باید در انتخاب بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک و هر اندازه دیگری از اتاق مد نظر قرار بدهید، جنس میز تحریر است.

میز چوبی همچنان یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است زیرا بر خلاف نوع فلزی خطر خراش دادن بدن و زخمی کردن را ندارد البته به شرط آنکه به خوبی ساخته شده باشد.

این میزها اگر از جنس چوب مناسبی ساخته شده باشند، در برابر عوامل محیطی دوام بسیار مناسبی خواهند داشت. از جمله بهترین چوب هایی که در ساخت این میزها به کار می روند، چوبی روسی یا چوب نراد است که از دوام بسیار خوبی در برابر شرایط محیطی و رطوبت برخوردار است.

نوع کاربری میز تحریر

نوع کاری که می خواهد پشت میز تحریر انجام دهید، در انتخاب یک میز تحریر چوبی مناسب بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال اگر هدف شما قرار دادن لپ تاپ بر روی میز تحریر باشد، بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک شما آن میزی است که بتواند نزدیک پنجره قرار بگیرد  وصفحه مناسبی نیز برای قرار دادن لپ تاپ داشته باشد.

میزهای تحریر چند منظوره برای فضای کوچک

میزهای تحریر چند منظوره برای فضای کوچک

اگر میز تحریری می‌خواهید که برای اهداف مختلف کاربرد داشته باشد، میزی را انتخاب کنید که هم برای کار، هم برای تفریح و حتی هم برای خوردن یک وعده غذایی یا نوشیدن یک فنجان قهوه مناسب باشد. میزی ساده که بتوانید به راحتی از آن برای انجام کارهای متنوع استفاده کنید.

در این مورد نیز میز تحریر چوبی بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک است. یکی از خصوصیات مهم میزهای چند منظوره این است که باید جای کافی برای قرار دادن کتاب، اسناد، لوازم‌التحریر، فایل‌های کاری، ابزارهای الکترونیکی و غیره داشته باشد. این میزهای کار می‌توانند برای اهداف متفاوت مورد استفاده قرار گیرند و همچنین وسایل مهم شما را در خود نگه می‌دارند.

سفارش میز مطالعه برای فضای کوچک

گاهی اوقات نیز یک میز سفارشی سازی شده مناسب ترین گزینه و بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک است. در این حالت شما می توانید اندازه میز و قابلیت های آن را به تولید کننده سفارش دهید تا برای شما تولید شود.

در این حالت قیمت میز تحریر بالاتر از میزهای موجود در بازار خواهد رفت یا دست کم با آن ها متفاوت خواهد بود؛ همه چیز در این زمینه به اندازه و نوع و حجم چوب مصرفی برای ساخت این میزها بستگی خواهد داشت.

فضایی مناسب میز تحریر برای استراحت پاها

فضایی مناسب میز تحریر برای استراحت پاها

اگرچه امروزه زندگی در فضاهای کوچک اجتناب ناپذیر شده اما حداقل بدن شما حتی در این فضاهای کوچک نیز باید راحت باشد. پاها اعضایی از بدن هستند که پشت میز تحریر باید آزاد و راحت باشند. بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک آن میزی است که شما بتوانید پاهای خود را به راحتی زیر آن قرار دهید.

بیشتر بدانید: معرفی میز تحریر و میز کار چوبی عاج

نکته پایانی

در این مطلب به برخی از نکات جهت انتخاب بهترین میز تحریر برای اتاق کوچک پرداختیم؛ فراموش نکنید که خرید از کارخانه و تولید کننده همواره به نفع شما خواهد بود و ضمن کوتاه کردن دست واسطه ها می توانید از خدمات بهتری نیز برخوردار باشید.

شما می توانید برای خرید بدون واسطه میز تحریر از کارخانه به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران مشتریان محترم ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *