بلاگ

کلوزت روم چیست

5/5 - (1 امتیاز)

واژه کلوزت برای نگهداری لباس ها به کار می رود و به کمد لباس چوبی اطلاق می شود. در این بین کلوزت روم یا واک این کلوزت (walk in closet) یک اتاق مخصوص نگهداری و تعویض لباس است که دارای قفسه‌ها، کشوها، آویزها و آینه‌هایی برای چیدمان وسایل شخصی می‌باشد.

کلوزت روم معمولاً در خانه‌های بزرگ و لوکس طراحی می‌شود و مزایایی مانند نظم، راحتی و زیبایی را به فضای خانه می‌افزاید. برای طراحی کلوزت باید به عواملی مانند بودجه، فضای موجود، شرایط ذخیره‌سازی و انواع مختلف این فضاها توجه کرد.

کاربرد کلوزت روم چیست؟

کلوزت روم یا اتاق لباس یک فضای زیبا و کاربردی است که برای علاقه‌مندان به مد و پوشاک طراحی شده است. این فضا به افراد امکان می‌دهد که با داشتن یک دید کامل از پوشاک خود، استایل روزانه‌شان را بهتر انتخاب کنند.

کلوزت روم‌ها با چیدمان منطقی و زیبای لباس‌ها، کفش‌ها و کیف‌ها بر اساس رنگ، بافت و نوع، یک طراحی مدرن و جذاب را ارائه می‌دهند. این فضاها همچنین با حفظ لباس‌ها، کفش‌ها و کیف‌ها از چروکیدگی و خرابی، اتاق خواب را از شلوغی و نامرتبی رها می‌کنند.

بیشتر بدانید: تولیدی کمد لباس چوبی

کاربرد کلوزت روم چیست؟

آیا همیشه کلوزت روم بهترین گزینه است؟

بی شک خانه های کوچک و آپارتمانی امکان ایجاد کلوزت روم را نمی دهند. در این شرایط باید چه کرد؟ گزینه مناسب برای مکان های آپارتمانی استفاده از کلوزت است. کمدهایی چوبی برای نگهداری لباس که از بهترین جنس چوب و با زیباترین رنگ آمیزی ها ساخته شده باشند.

این کمدها به دو صورت ریلی و لولایی ساخته و عرضه می شوند.

  • کلوزت های ریلی: این دسته از کمدها بیشتر مناسب کسانی هستند که از فضای کافی برای باز شدن در کمد در داخل اتاق و یا حتی در فضاهای دیگری از خانه برخوردار نیستند.
  • کلوزت های لولایی: کمدهای لولایی در واقع همان کمدهای قدیمی خانه پدری مان هستند که امروزه با پیشرفت علم و صنعت ساخت کاملا ساختار آن ها متحول شده است و در مدل های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند.

چیدمان کلوزت ها چگونه است؟

برای هر نوع لباس، رنگ و سبک مهم است. اگر لباس‌های رنگارنگ دارید، می‌توانید آنها را با توجه به ترتیب رنگ‌ها در طیف نوری مرتب کنید. کیف‌ها و کفش‌هایی که با هم می‌آیند را با روسری‌های مربوطه در قاب‌های متنوع بگذارید.

شلوارهای خود را نیز با توجه به رنگ‌های مختلف در سطوح مختلف بچینید. رنگ‌های متنوع جلوه زیبایی به فضای شما می‌دهند پس برای چیدمان کلوزت روم باید از ذوف و سلیقۀ خود بهره بگیرید.

چیدمان کلوزت ها چگونه است؟

استفاده از کشو در کلوزت روم

کشوهای موجود در کلوزت روم راهی مناسب برای نظم دادن به وسایل کوچک است. شما می‌توانید اندازه و ابعاد کشوها را بر اساس نیازهای خود به تولید کننده بگویید.

بنابراین می‌توان از کشوها در کمد لباس برای گذاشتن اشیای متفاوت بهره گرفت؛ به عنوان مثال کشوهایی که دارای قفسه هستند برای کروات، جوراب، ساعت، عینک و جواهرات مناسبند.

قیمت کلوزت چوبی

همانند سایر محصولات چوبی، کلوزت ها نیز دارای رنج قیمت مختلفی هستند؛ به عبارتی دیگر عوامل مختلفی از قبیل اندازه، رنگ و طرح، نوع یراق، نوع چوب مصرفی و … می تواند در قیمت این نوع از محصولات تاثیر گذار باشد.

ویژگی های کمد لباس چوبی تولیدی عاج

ویژگی های کمد لباس چوبی تولیدی عاج

همانطور که در ابتدا گفته شد، اگرچه امکان اجرای کلوزت روم برای هرخانه ای میسر نیست ولی می توان از کمدهای چوبی یا کلوزت بهره گرفت. برخی از ویژگی های کمد لباس تولید شده در گروه عاج به صورت زیر است:

  • ۱۰۰% چوب
  • با گارانتی ۱۸ ماهه
  • دوام و استحکام بالا
  • طراحی کم جا مناسب برای فضاهای کوچک
  • ساخته شده از چوب روسی (چوب نراد)
  • مقاوم در برابر نم و رطوبت
  • مقاوم در برابر رشد کپک و موریانه
  • بسته بندی ایمن و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن
  • قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه ها
  • استفاده از بهترین یراق

خرید بهترین کلوزت های چوبی

یکی از راه هایی که برای خرید کمد لباس چوبی پیش پای شما وجود دارد، خرید اینترنتی است. در خرید اینترنتی شما می توانید با جستجوی کمد لباس به لیستی از محصولات فروشگاه های اینترنتی دست پیدا کنید و با مراجعه به فروشگاه هایی چون عاج صندلی طرح ها و رنگ های مختلفی این کمد ها را مشاهده نمایید.

گروه تولیدی عاج یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش کمد لباس چوبی می باشد که برخی از نمونه های این نوع از کمد ها را نیز در داخل وب سایت خود قرار داده است.

بیشتر بدانید: مدل های کتابخانه چوبی ایستاده

نکته پایانی

در این مطلب به کلوزت روم پرداختیم؛ همانطور که گفته شد این فضاها اغلب در خانه های بسیار بزرگ و ویلایی اجرایی می شوند و در خانه های کوچکتر می توان از کلوزت بهره گرفت.

شما می توانید برای خرید بهترین کمدهای چوبی به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. عاج صندلی محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *