بلاگ

میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی؟

5/5 - (1 امتیاز)

میزهای جلو مبلی از جمله اقلام مبلمانی هستند که در اکثر خانه‌ها کاربرد دارند. این میزها دارای انواع مختلف فلزی، شیشه ای و چوبی هستند و برای بسیاری از افراد سؤال است که میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی؟

به طور کلی دو میز جلو مبای شیشه ای یا چوبی از نظر جنس، قابلیت‌ها، مقاومت، کیفیت و… دارای تفاوتی بسیار نسبت به یکدیگر هستند.

در مورد اینکه میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی باید گفت که انواع چوبی در برابر هرگونه ضربه و خط وخش مقاومت تر از نوع شیشه ای است و البته میز جلو مبلی شیشه ای نیز در برابر آب مقاومت دارد. در ادامه بیشتر به تفاوت های میز جلو مبلی شیشه ای و چوبی پرداخته ایم.

تنوع در میز جلو مبلی شیشه ای بیشتر است یا چوبی؟

اگر با این سؤال مواجه شده اید که میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی باید به شما گفت که از لحاظ رنگ بندی تنوع و برتری با میز جلو مبلی شیشه ای است. در میزهای عسلی یا جلو مبلی شیشه‌ای، تنوع رنگ در شیشه و پایه مشاهده می‌شود اما در انواع چوبی تنوع رنگ در کل میز و با توجه به نوع چوب به‌کاررفته در آن مشخص می‌شود.

بنابراین تنوع رنگ به کار رفته در انواع میز جلو مبلی چوبی بسیار بیشتر از انواع شیشه‌ای است. علاوه بر این در اکثر مواقع مدل‌های شیشه‌ای از ترکیب شیشه با چوب یا فلز ساخته می‌شوند ولی مدل­های چوبی بیشتر از یک جنس هستند.

بیشتر بدانید: خرید مبل راحتی از کارخانه

تنوع در میز جلو مبلی شیشه ای بیشتر است یا چوبی؟

میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی؟ چه جنسی بخریم؟

اگر تصمیم شما بر خریدن میز جلو مبلی شیشه ای است باید گفت که نوع چوب به کار رفته در این میزها بسیار اهمیت دارد. میزهای چوبی باید از چوب هایی با کیفیت همچون چوب نراد یا چوب روسی ساخته شده باشند تا در برابر عوامل محیطی دوام بسیار خوبی از خود نشان بدهند.

انواع میزهای چوبی جلو مبلی

جلو مبلی‌های چوبی عسلی از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین طرح‌ها هستند. این جلو مبلی‌ها در مدل‌های کلاسیک به صورت مستطیل و کاملا چوبی ساخته می‌شوند و گاهی روی مدل‌های لوکس آن‌ها نقش‌های گل یا حیوانی حک شده است. می‌توان از جلو مبلی‌های چوبی کلاسیک در هر نوع دکوراسیونی استفاده کرد.

اما مهم‌ترین نکته این است که رنگ و الگوی چوب آن با مبل و دکوراسیون شما سازگار باشد. چرا که جلو مبلی‌های چوبی عسلی با استفاده از انواع چوب مانند چوب کاج، چوب گردو و غیره تولید می‌شوند. اگر هنوز به دنبال این هستید که میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی؟ این متن را دنبال کنید.

میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی؟ چه جنسی بخریم؟

میز جلو مبلی چوبی به همراه مبل راحتی

میزهای جلو مبلی چوبی به راحتی با انواع مبل از جمله مبل های راحتی ست می شوند. به عنوان مثال مبل های راحتی 5 نفره چوبی را به زیبایی می توان با جلو مبلی یا عسلی های چوبی ست کرد.

شکل میزهای جلو مبلی برای این مدل از مبل ها به صورت گرد یا چهارگوش است. البته شما می توانید محصول خود را به صورت سفارشی نیز درخواست کنید. در واقع یکی از ویژگی های خرید از کارخانه همین امکان درخواست سفارشی سازی محصول است. ست کردن میز جلو مبلی با این مبل ها می تواند فضایی بسیار گرم برای محیط منزل یا کار شما خلق کند.

بالاخره میز جلو مبلی چوبی بخریم یا شیشه ای؟

هماطنور که پیشتر و در مورد اینکه میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی، گفتیم که میزهای شیشه ای ظرافیت بیشتر و در عین حال تنوع کمتری دارند.

در واقع چوب دست شما را برای اعمال طرح، رنگ و زیبایی های متنوع باز می گذارد. حتی برای مکان های کوچک نیز شما می توانید محصول چوبی سفارش دهید و اندازه آن را همانطور که گفته شد سفارشی سازی کنید.

بیشتر بدانید: هماهنگی سبک خانه با مبل راحتی

نکته پایانی

در این مطلب به این سؤال پرداختیم که میز جلو مبلی شیشه ای بهتر است یا چوبی. به طور کلی انتخاب میز جلو مبلی چوبی به نسبت شیشه ای بسیار بهتر است زیرا شما هم حق انتخاب بیشتری برای رنگ این مبل ها خواهید داشت و هم اینکه اندازه و طرح آن را نیز سفارشی سازی خواهید کرد.

برای خرید میز جلو مبلی چوبی نیازی نیست که راه دشواری را طی کنید بلکه می توانید از تولید کنندگان معتبر بهره بگیرید و سفارش خود را به صورت آنلاین به آن ها ارائه دهید. عاج صندلی یکی از تولید کنندگان لوازم چوبی است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت یا تماس باعاج صندلی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *