بلاگ

تولیدی صندلی ناهار خوری

تولیدی صندلی ناهار خوری
5/5 - (1 امتیاز)

خرید از تولیدی صندلی ناهار خوری، بهترین کاری است که می توانید هنگامی که قصد خرید میز و صندلی ناهار خوری دارید، انجام دهید، چرا که در تولیدی صندلی ناهار خوری شرایطی فراهم است که شما می توانید از بین مدل های مختلف، میز و صندلی چوبی مورد نیازتان را انتخاب و خریداری کنید.

همانطور که می دانید در فرهنگ ما ایرانی ها جمع شدن دور هم به هنگام صرف غذا از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است، به همین سبب وجود میز و صندلی ناهار خوری در هر خانه ای یک رکن اساسی بشمار می رود. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین تولیدی های صندلی ناهار خوری آشنا کنیم تا بتوانید به هنگام خرید بهترین انتخاب خود را داشته باشید، پس با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید: بهترین چوب در ساخت میز و صندلی ناهارخوری

یک فاکتور اساسی و مهم در انتخاب میز و صندلی ناهار خوری، ارتفاع میز است، چرا که اگر ارتفاع میز استاندارد نباشد قطعا به هنگام استفاده احساس راحتی و آرامش نخواهید داشت.

ویژگی های صندلی ناهارخوری

ویژگی های صندلی ناهارخوری
1) ابعاد صندلی ناهارخوری
عرض استاندارد برای یک صندلی ناهار خوری بدون دسته 75 سانتی متر می باشد، اما چنانچه میز ناهارخوری شما سایز بزرگی دارد و شما نمی توانید از صندلی های معمولی در کنار آن استفاده کنید، در این شرایط به کار بردن صندلی هایی با ابعاد بزرگتر مناسب تر است.

برای یک صندلی ناهار خوری استاندارد ارتفاع 18 اینچ و برای یک میز ناهار خوری استاندارد ارتفاع 30 اینچ را در نظر گرفته اند و همچنین فاصله ی استاندارد بین بالای صندلی ناهار خوری و پایین میز باید 12 اینچ باشد.

2) روکش صندلی
اگر برای شما این موضوع اهمیت دارد که صندلی ناهارخوری شما دارای روکش باشد، می توانید برای نگهداری آسان و راحت تر از روکش های چرمی استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم پارچه های پرزدار مانند مخمل و یا پارچه های چند لایه را برای روکش صندلی بکار نبرید. همچنین می توانید از ترکیب پارچه های مصنوعی مانند پلی استر و ریون با پارچه های طبیعی بهره ببرید.

نکات قابل توجه هنگام خرید صندلی ناهار خوری

نکات قابل توجه هنگام خرید از تولیدی صندلی ناهار خوری
1) به هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری حتما برروی صندلی نشسته و ویژگی هایی مانند راحتی صندلی، ارتفاع میز و فاصله ی میز از صندلی ها را بررسی کنید.
2) زمانی که برروی صندلی نشسته اید مناسب ترین ارتفاع میز ناهارخوری تا اندازه ای است که از روبه روی سینه تان کمی پایین تر باشد.
3) یک فاکتور اساسی و مهم در انتخاب میز و صندلی ناهار خوری، ارتفاع میز است، چرا که اگر ارتفاع میز استاندارد نباشد قطعا به هنگام استفاده احساس راحتی و آرامش نخواهید داشت.
4) توجه کنید که به هنگام خرید صندلی ناهار خوری شکل و فرم میز شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
5) حتما به فضایی که برای قرار گیری پاها وجود دارد دقت کنید و این که برای قرار دادن صندلی دسته دار و بدون دسته دور تا دور میز چقدر فضا وجود دارد.

مزایای خرید از تولیدی صندلی ناهار خوری

بهترین تولیدی صندلی ناهار خوری
قطعا هنگامی که از تولیدی صندلی ناهار خوری خرید می کنید، به علت آن که دست واسطه ها از خرید شما حذف می شوند به لحاظ هزینه برای شما به صرفه تر است. تولید کنندگان صندلی ناهار خوری چوبی، برای ساخت آن بیشتر چوب های سفت و محکم را به کار می برند. مهم ترین ویژگی که یک صندلی ناهارخوری چوبی باید داشته باشد این است که از اتصالات محکمی برخوردار باشد. در واقع هر چه اتصالات این صندلی ها محکم تر انجام شود، عمر آن ها نیز طولانی تر می شود.

به هنگام خرید صندلی ناهار خوری چوبی فاکتورهای مهمی از جمله مقاومت و استحکام، ابعاد و اندازه، نوع چوب به کار رفته در طراحی و ساخت صندلی را در نظر داشته باشید.

یکی از معتبرترین گروه های تولیدی صندلی ناهار خوری چوبی، گروه تولیدی عاج است که در واقع تولید کننده انواع صندلی چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد. تمامی محصولات تولید شده در این گروه با بهترین و بالاترین کیفیت و متریال عرضه خواهد شد.

بیشتر بدانید: میز و صندلی ناهار خوری ارزان

یکی از معتبرترین گروه های تولیدی صندلی ناهار خوری چوبی، گروه تولیدی عاج است که در واقع تولید کننده انواع صندلی چوبی در اندازه، رنگ و طرح های دلخواه شما عزیزان می باشد.

یکی از ضروری ترین نیازهای هر منزل میز و صندلی ناهارخوری می‌باشد. گروه تولیدی عاج با توجه به نیاز شما، اقدام به طراحی و تولید صندلی ناهار خوری چوبی کرده است که علاوه بر متنوع بودن از جنس و کیفیت بالایی برخوردار است.

چوب مورد استفاده در این مجموعه، نراد روس می باشد. یکی از مهم ترین مزیت آن، سبک بودن این نوع چوب، حمل و نقل آسان و دوام بالای آن می باشد، که این شرایط مخصوصا برای افرادی که دائم مستقل نیستند یک امتیاز خیلی خوب محسوب می شود.

بنابراین اگر قصد خرید صندلی ناهار خوری چوبی را دارید شما می توانید از طریق بخش فروشگاه آنلاین سایت عاج سفارش خود را ثبت کنید و یا در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *