بلاگ

بهترین رنگ برای کافی شاپ

بهترین رنگ برای کافی شاپ
5/5 - (2 امتیاز)

انتخاب بهترین رنگ برای کافی شاپ برای خلق فضایی دلنشین بسیار ضروری است و رنگ های متعددی برای این منظور وجود دارد که هر کدام در کنار میز و صندلی چوبی ویژه کافی شاپ، حال و هوایی متفاوت به کافه می بخشد.

از جمله بهترین رنگ برای کافی شاپ می‌توان به رنگ مشکی زغالی، گلبهی، سبز آووکادو،  قهوه‌ای، آبی نیلی و خاکستری اشاره کرد. در ادامه بیشتر پرداخته ایم به این رنگ بندی ها و فضایی که خلق می کنند.

بهترین رنگ برای کافی شاپ چیست؟

رنگ‌های مناسب برای کافی شاپ می توانند زمینه را برای رفع نیاز مشتری فراهم کند، بنابراین ابتدا باید سلیقه اکثریت مشتری های خود را بشناسید. به عنوان مثال اگر مشتریان شما بیشتر جوان‌ها هستند، پس دست شما برای انتخاب رنگ بازتر است.

ولی اگر فضای کافه شما مناسب حضور خانواده‌هاست، بهتر است به جغرافیا و افرادی که در آنجا گرد هم می‌آیند، توجه بیشتری داشته باشید.

بیشتر بدانید: بهترین رنگ جاکفشی برای منزل

بهترین رنگ برای کافی شاپ چیست؟

رنگ مشکی زغالی برای کافی شاپ

رنگ مشکی زغای یکی از دراماتیک‌ترین رنگ ها محسوب می شود و نه تنها می تواند نور را جذب می‌کند بلکه محیطی مناسب برای کافه‌هایی در سبک صنعتی به وجود می‌آورد.

رنگ مشکلی زغالی را می توان بهترین رنگ برای کافی شاپ دانست زیرا به خوبی با رنگ‌های روشن ست می‌شود و کنتراست یا تضاد را برای محیط شما ایجاد می‌کنند. اگر این رنگ برای مبلمان یا سطوح صیقلی مورد استفاده قرار گیرد، حس لوکس بودن را به مشتریان خواهد داد.

 رنگ آبی نیلی برای کافی شاپ های جوان پسند

آبی نیلی رنگ را می توان مترادف با مفهوم پاک‌کنندگی، خنکی و طراوت در نظر گرفت زیرا این رنگ احساس آرامش و طراوت تابستانی را به کافه شما می‍‌دهد.

علاوه بر این رنگ آبی نیلی  یک محیط دوستانه و گفتگو محور برای کافه ایجاد می‌کند و از این حیث در رده بهترین رنگ برای کافی شاپ جای می گیرد. این رنگ کافه را روشن می کند و به راحتی با رنگ سفید ست می‌شود. اگر کافه شما اسموتی می‌فروشد، رنگی نیلی را با زمینه قهوه‌ای تیره و مشکی استفاده کنید.

 رنگ آبی نیلی برای کافی شاپ های جوان پسند

 

رنگ خاکستری مناسب برای انعکاس نور

اگر قصد کافی شاپ شما می خواهد یک فضای اشتراکی برای کارهای نوآورانه و استارتاپ‌ها داشته باشد، خاکستری در ترکیب با رنگ آبی تیره بهترین رنگ برای کافی شاپ شما خواهد بود. چنین فضایی، محیطی آرام و مطمئن بدون حواس‌پرتی ایجاد می‌کند.

در نور روز، خاکستری سفید به نظر می رسد و نور خورشید را منعکس می‌کند؛ در شب نیز می توان با بهره‌گیری با نور مصنوعی مناسب، بافت‌های مخملی جالبی را بر روی دیوارها یا سایر قسمت‌های مات ایجاد کرد.

رنگ قهوه‌ای برای کافی شاپ های مینیمال

رنگ قهوه ای برای فضاهایی که مردم باید احساس راحتی کنند و بتوانند یک فنجان قهوه بنوشند، گزینه ای ایده آل است.  قهوه‌ای تیره در فضای داخلی کافی شاپ، مشتریان شما را ترغیب به سفارش یک فنجان قهوه داغ می‌کند.

در حقیقت قوه ای نیز بهترین رنگ برای کافی شاپ است زیرا بوی قهوه به همراه رنگ‌های داخلی گرم فضایی مناسب حلق خواهد کرد و حتی اگر کافه شما طراحی مینیمالی دارد، دیدن و لمس رنگ قهوه‌ای به عنوانی رنگی ارگانیک، حس خاصی به وجود می آورد.

سبز آووکادو و ایجاد احساس آرامش

گیاهان سبز، فضایی آرام را در محیط‌های مختلف ایجاد می‌کنند و استرس را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. رنگ سبز آووکادو با انواع رنگ‌‌ها و مواد طبیعی (مانند چوب)، به خوبی ست می شود.

اگر موضوعاتی مانند سلامتی و حفاظت از محیط زیست پشت ایده راه‌اندازی کافی شاپ شماست، بهترین رنگ برای کافی شاپ، رنگ سبز آووکادو در کنار رنگ زرد و آبی خواهد بود.

رنگ قهوه‌ای برای کافی شاپ های مینیمال

 

رنگ گلبهی برای ایجاد حس جنب و جوش در کافه

این رنگ زنانه و پر جنب و جش، محیط کافه را به حرکت و عمل تشویق می‌کند و سبک قدیمی و نوستالژیک را در کافه به ارمغان می‌آورد.

اگر می خواهید کافه ای داشته باشید که مشتریانی است در آن همراه قهوه‌، کیک فصل یا شکلات میل کنند و فضای داخلی کافه شاد و دنج به نظر برسد، بهترین رنگ برای کافی شاپ شما رنگ گلبهی ست شده با دیگر رنگ ها از جمله سفید، طوسی و سبز است.

بیشتر بدانید: بهترین مدل مبل راحتی

نکته پایانی

در این مطلب سعی کردیم به بهترین رنگ برای کافی شاپ بپردازیم؛ همانطور که گفته شد انتخاب رنگ برای کافی شاپ بیش از هرچیز به نوع و سبک فضایی و همچنین مشتریان بستگی دارد که می خواهید به محیط خود جذب کنید.

شما می توانید برای انتخاب بهترین میز و صندلی به وبسایت عاج صندلی سر بزنید. گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *