بلاگ

خرید مبل راحتی از کارخانه

5/5 - (1 امتیاز)

اگر تصمیم به خرید مبلمان راحتی برای منزل خود دارید، خرید مبل راحتی از کارخانه بهترین کار است زیرا اول از همه شما خود به عنوان صاحب سبک می توانید مبلی را متناسب با محیط منزل خود خریداری کنید و تاحدودی دستتان باز است تا طرح های که خود در سر دارید و همچنین ایده پردازی های متناسب با منزلتان را تصویرسازی کنید.

همچنین انتخاب ابعاد مبل، تم رنگ، نوع پارچه و متریال و… از مزیت های بسیار مهم خرید مبل راحتی چوبی از کارخانه به شمار می رود که در ادامه بیشتر به آن ها پرداخته ایم.

مزایای خرید مبل راحتی از کارخانه؛ قیمت مناسب

یکی از مهمترین مزایای خرید مستقیم از تولیدی مبل راحتی، قیمت مناسب تر آن است. زیرا در این روش دست واسطه گران در فروش محصول کوتاه شده و کالا با قیمت واقعی و تمام شده اش به دست خریدار می رسد و در نتیجه دگیر خبری از قیمت های عجیب غریب و غیر واقعی در هنگام فروش نخواهد بود.

این نکته را باید اضافه کرد، تنها زمانی که بخواهید برای مبل  خود از متریال با کیفیت بالاتری استفاده کنید برای شما قدری با قمیت تمام شده بالاتری رقم خواهد خورد.

بیشتر بدانید: بهترین مدل مبل راحتی

مزایای خرید مبل راحتی از کارخانه؛ قیمت مناسب

خرید مبل از کارخانه و امکان انتخاب متریال

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد انتخاب نوع متریال، تم رنگی، ابعاد و سبک از جمله مزیت های خرید مبل راحتی از کارخانه به شمار می رود.

به عبارتی دیگر در این روش شما می توانید بر حسب سلیقه و همچنین بودجه خود یکی از متریال ها استاندارد موجود در کارخانه را برای سفارش تان انتخاب کنید. در این زمینه پیشتر به بهترین نوع چوب ها برای ساخت مبلمان پرداخته ایم که می توانید به آن نگاهی بیندازید.

امکان انتخاب تم و رنگ در خرید مبل از کارخانه

در نظر گرفتن نوع متریال، تم رنگی، سایز، سبک و بسیاری پارامترهای دیگر امری است که از صفر تا صد با خرید از تولیدی مبل در پیش روی شما قرار دارد.

به عبارتی دیگر با خرید مبل راحتی از کارخانه، علاوه بر متریال، نوع پارچه و رنگ را نیز انتخاب خواهید کرد ولی در فروشگاه شما با یک کالای ساخته و تمام شده روبرو هستید و از این رو دست شما برای سفارشی سازی بسته است.

بنابراین چنین امکاناتی در زمان خرید مبل از بازارهای سنتی و فروشگاه ها در پیش روی شما قرار ندارد؛ زیرا شما باید از محصولاتی که در فروشگاه های مبل عرضه می شود خریداری و به خانه خود مهمان کنید.

امکان انتخاب تم و رنگ در خرید مبل از کارخانه

مزیت خرید مبل راحتی از کارخانه؛ اشراف بر مراحل ساخت

یکی دیگر از مزایای خرید مبل راحتی از کارخانه، اشراف کامل بر روی تمامی مراحل ساخت و انجام سفارش است. شما به سادگی می توانید بعد از در نظر گرفتن طرح و ایده انتخابی خود از طریق پل های ارتباطی که وب سایت های تولیدی در اختیار شما قرار می دهند با متخصصین تولیدی ارتباط برقرار کنید.

خرید مبل از درب کارخانه و حذف واسطه گری

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، یکی از مهمترین پارامترهایی که همه ما در زمان خرید مبل به آن نیاز داریم قیمت مناسب آن محصول است. واسطه ها بسیار بر این عامل سایه می اندازند.

خرید مبل راحتی از کارخانه این واسطه گری را تا حد بسیار زیادی در زنجیره تأمین محصول کاهش می دهد و به شما امکان خریدی مقرون به صرفه را می دهد. شما می توانید بدون نیاز به خرید از فروشگاه های که خود صدها هزینه دارند از دست تولید کننده محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسبتر از فروشگاه ها خریداری کنید.

خرید مبل از درب کارخانه و حذف واسطه گری

کاهش هزینه های پنهان با خرید مبل از کارخانه

هزینه هایی آشکار در هنگام خرید مبل از مغازه، همان هزینه حمل و نقل است. اما هزینه مالیات و هزینه های مختلف فروشگاه از جمله هزینه آب، برق و گاز نیز به صورت پنهان بر روی قیمت نهایی کشیده می شود و بر دوش خریداران می افتد.

با خرید مبل راحتی از کارخانه این هزینه ها نیز کاسته شده و در نتیجه شما فقط پول حمل و نقل کالا تا محل مورد نظر خود را می دهید که همین موضوع نیز بر بهای تمام شده کالای شما بسیار تأثیرگذار است.

بیشتر بدانید: تولیدی مبل کلاسیک راحتی

نکته پایانی

در این متن سعی کردیم به مزایای خرید مبل راحتی از کارخانه بپردازیم؛ همانطور که گفته شد این کار مزایایی از جمله امکان سفارشی سازی محصول و انتخاب متریال به علاوه کاهش هزینه های تمام شده و حذف واسطه گری را به همراه دارد و به نفع مشتری خواهد بود.

شما می توانید برای سفارش مبل راحتی خود، بدون نیاز به مغازه و از کارخانه به وبسایت عاج صندلی مراجعه کنید. گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *