بلاگ

قیمت مبل راحتی 7 نفره

قیمت مبل راحتی 7 نفره
5/5 - (1 امتیاز)

مبل راحتی از آن دست مبلمانی است که تمام و بخش هایی از کلاف آن با روکش پارچه‌ای پوشیده شده است. این مبلمان برای خانوارهای شلوغ نیز استفاده می شود و از همین رو قیمت مبل راحتی 7 نفره برای این مصرف کنندگان پرجمعیت مطرح است.

برای انتخاب یک مبل راحتی از جنس چوب و باکیفیت و خرید مطمئن از تولیدکنندگان منصف توصیه می‌ کنیم تا ابتدا با عوامل تاثیرگذار در قیمت مل راحتی 7 نفره بیشتر آشنا شوید؛ در ادامه بیشتر به این عوامل پرداخته ایم.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت مبل راحتی 7 نفره

مهمترین فاکتور در قیمت مبل راحتی 7 نفره کیفیت متریال آن است. این متریال ساخت خود به عوامل ریزتری همچون د نظیر چوب به کار رفته برای ساخت کلاف، پارچه استفاده شده برای روکش، اسفنج و فوم است.

هر کدام از این موارد می تواند قیمت والبته کیفیت محصول را بالا و پایین کند. در ادامه بیشتر به متریال تشکیل دهنده مبل راحتی و تأثیر آن بر قیمت پرداخته ایم.

بیشتر بدانید: فوم سرد برای مبل راحتی بهتر است یا اسفنج

عوامل تاثیرگذار بر قیمت مبل راحتی 7 نفره

فوم و قیمت مبل راحتی

فوم بکار رفته در مبل راحتی 7 نفره بهتر است از جنس پرس سرد باشد، چراکه فوم گرم در مدت زمان اندک خاصیت خود را از دست می‌دهد و از بین خواهد رفت، اما فوم‌ سرد استحکام و دوام بیشتری دارد و کارایی مبل شما را نیز بیشتر خواهد کرد.

بنابراین در نظر بگیرید که قیمت مبل راحتی 7 نفره فدای کیفیت نشود و از فوم سرد برای ساخت آن استفاده شده باشد زیرا این فوم معمولاً حالت طبیعی خود را حفظ کرده و تغییر شکل در آن به وجود نخواهد آمد. در صورتی که به جای فوم از اسفنج استفاده شده باشد بهترین نوع اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی است.

پارچه مبل راحتی 7 نفره

دیگر پارامتر مورد توجه درقیمت مبل راحتی 7 نفره، پارچه آن است که بیش از سایر قسمت‌های دیگر مبل به چشم می‌آید.

طبیعتاً پارچه های مبلی با کیفیت گران‌تر هستند. در این مورد به خصوص حتما توجه داشته باشید که از پارچه مرغوب و گرم بالا برای روکش استفاده شده باشد.

چرا که پارچه های نازک به مرور زمان تار و پود شان از هم باز شده و خیلی زود زیبایی اولیه خود را از دست خواهند داد و در این صورت شما ناچار به صرف هزینه برای تعویض روکش مبلمان خواهید شد.

پارچه مبل راحتی 7 نفره

تعداد اجزای مبل 7 نفره و قیمت مبل راحتی

فاکتور مهم دیگر در قیمت مبلمان  تعداد اجزای آن است. منظور از اجزا وجود کاناپه ها است که در این مورد به دیل بیشتر بودن تعداد، قیمت مبل راحتی 7 نفره برای شما گران‌تر از مبلمان های دو یا سه نفره خواهد بود.

این مورد را نیز باید در درجه اول با توجه به بزرگی فضا و در درجه دوم متناسب با تعداد افراد خانواده انتخاب نمایید. برای مثال اگر سالن پذیرایی و اتاق نشیمن شما کوچک است از قرار دادن ست های کامل خودداری کرده و به یک نیم ست جمع و جور اکتفا کنید.

قیمت و هزینه های جانبی مبل راحتی 7 نفره

قیمت و هزینه های جانبی مبل راحتی 7 نفره

هزینه های جانبی اغلب سهم کوچکی در بهای تمام شده و قیمت مبل راحتی 7 نفره دارند که هرچند این رقم ناچیز است اما نمی توان آنها را نادیده گرفت.

برای مثال هزینه هایی چون کنترل کیفیت، بسته بندی و حمل و نقل باعث افزایش قیمت تمام شده می شود. هزینه های این چنینی در صورت ارائه گارانتی به مشتریان ارزشش را دارد و خیال شما را از بابت پیگیری مشکلات احتمالی در آینده آسوده می کند.

بیشتر بدانید: هماهنگی سبک خانه با مبل راحتی

نکته پایانی

در این مطلب سعی کردیم به قیمت مبل راحتی 7 نفره و عوامل مؤثر بر آن بپردازیم. همانطور که عنوان شد عواملی چون جنس چوب، نوع پارچه و همچنین هزینه های جانبی بر قیمت نهایی مبل راحتی 7 نفره تأثیرگذار خواهد بود.

مبلمان راحتی 7 نفره برای منازل و خانواده هایی پر جمعیت به ویژه دارای فرزند خردسال یا افراد سالمند هستند مناسب است. شما می توانید برای انتخاب بهترین مبلمان با قیمت مناسب به وبسایت عاج صندلی سر بزنید.

گروه تولیدی عاج افتخار دارد محصولات خود را به صورت کاملا صنعتی، با بهترین کیفیت چوب و جنس پارچه در رنگ بندی های متنوع با بسته بندی های ایمن و دارای ۱۸ ماه گارانتی پس از فروش همراه با ارسال رایگان در سر تا سر ایران به شما مشتریان محترم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *